+380970670515 Зворотний дзвінок
Кошик
  • Ваш кошик порожній :(

Обмін і повернення товару

Ви можете повернути або замінити товари, які не підходять, протягом 14 днів з моменту покупки. Закон про захист прав споживачів гарантує це.

Які товари підлягають поверненню?

Всі категорії товарів на blackred.com.ua підлягають поверненню.

Правила та умови для повернення товарів належної якості/неналежної якості

Умови повернення товару належної якості:

Придбаний товар не використовувався

Збережено товарний вигляд

Присутні всі ярлики на товарі

Збережено цілісність упаковки та документ, що підтверджує вашу покупку.

Хто вносить оплату за транспортні витрати при поверненні товару належної якості?

Оплату за транспортні витрати при поверненні або обміні товару вносить покупець.

Повернення товару неналежної якості в ці товари входить

Помилково відправлений інший товар покупцеві

Товари з дефектами або пошкоджені

Товар неповної комплектації

Хто вносить оплату за транспортні витрати при поверненні товару?

Оплату за транспортні витрати при поверненні або обміні товару неналежної якості вносить компанія blackred.com.ua .

Як повернути товар продавця blackred.com.ua?

Крок 1

Заповнити шаблон-заяву про повернення товару, вказавши причину повернення.

Де взяти шаблон-заяву?

Шаблон-заява відправляється разом з товаром.

Важливо:

У бланку розбірливо вкажіть прізвище, ім'я, по батькові власника банківської картки.

Переконайтеся, що всі поля заповнені.

Важливо:

При заповненні бланка вкажіть, чи хочете ви повернути кошти за товар або обміняти на інший.

Крок 2

Належної якості

Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку, поклавши товарний чек і заповнену заяву про повернення.

Неналежної якості

При поверненні товару неналежної якості необхідно зберегти оригінальну упаковку і заповнити заяву про повернення, а також додати товарний чек. Важливо, щоб товар не мав слідів експлуатації і перебував у тому ж стані, в якому був отриманий.

Важливо:

Якщо товар складається з декількох частин, потрібно повернути весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у комплектації, в якій його отримали.

Крок 3

Як відправити товар до сервісного відділу?

Зв'яжіться з нашим менеджером, щоб отримати реквізити для відправки товару на повернення.

Принесіть упакований товар разом з усіма документами до відділення служби доставки «Нова Пошта».

Оформіть відправлення.

Оплата доставки - якщо товар належної якості, то оплата доставки - за рахунок відправника, якщо товар неналежної якості, то оплата доставки - за рахунок одержувача.

Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком.

Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» слід скасувати.

Як мені повернуть гроші за товар?

Ви можете вказати дані банківської картки для повернення коштів, оформляючи повернення в паперовому бланку повернення товару. У бланку повернення вкажіть номер картки та ПІБ власника банківської картки.

Після отримання та огляду товару, а також дотримання всіх умов для повернення, то протягом 7 днів з моменту його отримання ми повернемо вам кошти на вказані вами реквізити.

Якщо у вас є які-небудь питання або ви потребуєте допомоги, не соромтеся звертатися до нас. Ми готові надати вам необхідну підтримку і відповісти на всі ваші запитання.

Контакти:

info@blackred.com.ua

+380 97 067 05 15